Захоплююча настільна гра психологічно-детективного штибу.
Ідеальна розвага для свят, вечірок навколо сім'ї, друзів чи колег.
Рекомендований вік: від 10 років. Для 8–18 гравців.Тривалість: від 30 хвилин.
Колода 24 картки: 4 Оборотня, 13 Звичайних городян ,1 Ворожка , 1 Злодій , 1 Мисливець 1 Купідон, 1 Відьма, 1 Маленька дівчинка, 1 Шериф.
Вага: 80гр Розмір см: 8 *8 *1,5
Правила
Ходом гри керує ведучий. Кожен гравець отримує гральну карту, на якій зображено певний символ. Потрібно поглянути на неї так, щоб інші не помітили, який символ зображено на карті. Гра ділиться на дві фази: день і ніч. Уночі всі гравці заплющують очі, і лише та особа або група, чия роль наразі активна може їх відкрити. Гра базується на чесності гравців. Якщо грати нечесно, зміст втрачається. Вночі перевертні жестами домовляються між собою, хто з жителів міста має загинути. Уранці ведучий оголошує ім’я жертви й починається обговорення. Так звана громада радиться стосовно того, хто б міг бути перевертнем, і в кінці дня шляхом голосування всаджує підозрюваному срібну кулю межи очі. Завдання обох сторін (жителів і перевертнів) – усунути команду противника. Мирним потрібно вбити усіх перевертнів, а перевертням достатньо зрівняти кількість мирних жителів зі своєю. Вважається, що в такому разі жителі не зможуть через однакову кількість голосів вбити перевертня вдень, а перевертні вночі можуть убити жителя. Тому далі змісту грати немає. Крім перевертнів і жителів є й інші персонажі, які також належать до "хороших" (жителів):
Додаткові ролі
Ворожка: може щоночі дізнаватися роль одного з жителів міста. Найважливіший персонаж для громади. Але їй не варто розкривати свою роль удень, оскільки перевертні його зразу ж уб’ють.
Відьма: дізнається вночі після вбивства, хто жертва, і може врятувати її або отруїти когось, кого вона вважає перевертнем.
Амур: вибирає двох закоханих. Якщо помре один, то помре й інший. Закохані знають один одного.
Мисливець: якщо його вбивають, може забрати когось із собою.
Маленька дівчинка: може моргнути вночі, і таким чином спробувати дізнатися, хто перевертень.
Крадій: може вибрати одну з карт, що залишилися (якщо залишилося 2 перевертня, обов’язково має вибрати саме перевертня).
- Ціна: 130 ₴